Branchens Bedste Kundeservice

22.07.2016

 

Gul Strøms kundeservice er branchens bedste!

Så er det officielt. Gul Strøm har energi-branchens bedste kundeservice. Det kommer naturligvis ikke bag på os, som ved, hvor dygtige og dedikerede medarbejderne er hos Kundeservice. Da vi kun blev nr. 2 sidste år, lagde vi os i selen for at blive de bedste. Og det lykkedes.

Så nu har vi papirer på at være de bedste til kundeservice i energi-branchen, og det er altså ikke hvem som helst, der står bag undersøgelsen. DI (Dansk Industri) Service fik 30 chefer fra nogle af Danmarks mest betydningsfulde kundeservicecentre til at skrive parametrene for, hvad virksomhedernes kundeservice skal måles på. Dernæst udførte analyseinstituttet Wilke selve målingerne, der i sidste ende førte til kåringen af vinderne i kundeservice.

Gul Strøm vinder på Telefonisk kundeservice og Digital kundeservice
Vi vandt på kombinationen af god telefonisk kundeservice og en klar strategi på mail, websitet og de sociale medier, som Facebook og Trustpilot. Det vil sige, uanset hvilken måde, du henvender dig til Gul Strøms kundeservice på, så leverer vi den bedste service i energi-branchen.

Verdens bedste…

Tilbage er der blot at sige, at vi ikke har tænkt os at hvile på laurbærrene. Vi har nogle ideer til, hvordan vi kan blive endnu bedre til at servicere dig over telefonen, mobiltelefonen, vores hjemmeside og de sociale medier. Og nu går vi ikke kun efter at yde den bedste kundeservice i energi-branchen i Danmark, men i resten af verden…